„Mam czyste ręce” – tajemnica czarnych billboardów wyjaśniona
  • 0
  • 3
8.10.2017

„Mam czyste ręce” – tajemnica czarnych billboardów wyjaśniona

W ubiegłym tygodniu w największych miastach Polski pojawiły się czarne billboardy. Towarzyszył im biały napis „Mam czyste ręce” oraz rysunek dwóch dłoni. Od niedzieli 8 października wiadomo już, czyja to reklama.

Billboardy o treści „Mam czyste ręce” pojawiły się w największych polskich miastach na początku tygodnia. Obecnie czas na rozwiązanie zagadki. Nie jest to akcja polityczna, ale jesienna kampania reklamowa marki Adrian.

Teaserowe billboardy formą nawiązywały do politycznej kampanii Polskiej Fundacji Narodowej. Czarne tablice były częścią kampanii „Sprawiedliwe sądy”, zleconej fundacji przez Prawo i Sprawiedliwość. Do tamtych billboardów nawiązywała także akcja w Nowym Sączu, wskazująca na nieprawidłowości w finansowaniu kampanii PFN.

Fabryka rajstop Adrian już wielokrotnie dała się poznać jako bezkompromisowa w przekazie. Tej wiosny bohaterką jej reklamy została kobieta cierpiąca na chorobę genetyczną powodującą karłowatość. Jej zdjęciu towarzyszyło hasło: „Jestem najmniejszą kobietą świata. Czy nie miałam prawa się urodzić?”. Wcześniej zaś w kampaniach Adriana pojawiały się choćby Monika Kuszyńska, była wokalistka zespołu Varius Manx czy Anna Grodzka.

W najnowszej kampanii występuje sama właścicielka firmy, Małgorzata Pomorska. Hasło brzmi: „Jeśli masz czyste ręce, dołącz do nas”. Kreacja reklamowa informuje o wyróżnieniach otrzymanych przez szefową marki Adrian. Są to: odznaka honorowa „Za Zasługi dla Rozwoju Gospodarki Rzeczypospolitej Polskiej”, otrzymana z rąk Ministra Gospodarki, „Siła Osobowości 2017” przyznana przez redakcję „Forum Biznesu” oraz „Certyfikat Lidera Rynku Pracy”.

Na billboardzie eksponowana jest też informacja, że za zakupy w sklepie internetowym marki można otrzymać naklejkę z hasłem „Mam czyste ręce”.

  • 3
Reklama

6 października 2017

Reklama
Czytaj także
Reklama