Czym się różni branża reklamowa od ogółu populacji? – pierwszy raport AdNation w Polsce
  • 0
  • 3
6.08.2018

Czym się różni branża reklamowa od ogółu populacji? – pierwszy raport AdNation w Polsce

Jak pracownicy branży reklamowej postrzegają ekosystem mediów i dostępne w nim narzędzia komunikacji? Jak jest on odbierany przez resztę społeczeństwa? Sprawdzono to w międzynarodowym projekcie badawczym AdNation. W tym roku po raz pierwszy na zlecenie TVN Media instytut Kantar Millward Brown przeprowadził to badanie w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

chris

6 lat temu

bardzo często osoby z branży kierują się własnymi osadami, wyobrażeniami, szukają danych, które potwierdzają ich tezy. Bardzo trudno im tak naprawdę wyjść spoza swojego świata, spojrzeć krytycznie. W sumie to dotyczy każdego z nas, nie tylko branży reklamowej. Powiedz głośno, że digital jest przereklamowany, że porobiło się setki tysięcy blogów, jest pełno reklamy, że za każdym rogiem czai się influence który zrobi wszystko dla kasy, a przeciętny człowiek broni się przed tym natłokiem. Powiedz głośno, że dobry konsultant - doradca jest a wagę złota, że że dobry handlowiec nie umarł i e-commerce nie jest rozwiązaniem na wszystko.

6 sierpnia 2018

3 sierpnia 2018