Czym kierują się kobiety na zakupach? – wyniki raportu „Ulubione marki Polek”
  • 0
  • 5
13.09.2012

Czym kierują się kobiety na zakupach? – wyniki raportu „Ulubione marki Polek”

Zakupy to dla kobiet przyjemność. Należy jednak spełnić szereg oczekiwań, aby dokonały zakupu w określonym sklepie. Czym kobiety kierują się przy wyborze odzieży i jakie czynniki są decydujące przy dokonaniu przez nie zakupu, wskazuje raport z badania „Ulubione marki Polek”, przeprowadzonego przez portal Prekursorki.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

AT

12 lat temu

Czytam i oczom nie wierzę

Hmm, 500 zł miesięcznie średnio... piękna średnia zamożna bardzo... mam wierzyć, że to średnia ogólnokrajowa?

Rozwiń komentarze

13 września 2012