Czym kierować się przy wyborze drukarni?
  • 0
  • 1
22.03.2018 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Czym kierować się przy wyborze drukarni?

Poligrafia, jak i wszelkie kwestie związane z drukiem są często marginalizowane przez pracowników firm. Wybór drukarni ogranicza się z reguły do kwestii związanych z ceną oraz terminem wykonania zlecenia. Tymczasem warto poświęcić chwilę na odpowiedni wybór i w efekcie zaoszczędzić sporo pieniędzy, czasu oraz nerwów związanych z jakością, kosztami i terminami oferowanymi przez drukarnie.

Drukarnia stacjonarna czy internetowa?

Żyjemy w XXI wieku, w dobie cyfryzacji. Większość zakupów przenosimy do sieci – kupujemy w wygodny sposób, nie ruszając się sprzed biurka. Na rynku przybywa e-sklepów, a także i drukarni internetowych. Ich oferta wyróżnia się m.in. oszczędnością czasu.

Proces składania zamówienia w drukarni internetowej jest szybszy, mniej angażujący, a w konsekwencji dużo wygodniejszy. Co do tego nie ma wątpliwości – drukarnia internetowa to komfortowe rozwiązanie.

Czym kierować się przy wyborze drukarni internetowej?

Czynników kierujących naszymi wyborami jest wiele, zazwyczaj jednak rozpoczynamy od konkretów – od ceny. Sama idea drukarni internetowej pozwala znacząco obniżyć cenę w porównaniu do drukarni stacjonarnych. Koszty obsługi są dużo niższe, w związku z czym drukarnia stacjonarna nie może konkurować cenowo z drukarnią internetową.

Przyglądając się cenom oferowanym przez drukarnie internetowe, można zauważyć, że są one zbliżone. Przy stosunkowo niskich nakładach różnice pomiędzy nimi są nieznaczne.

Na co zatem zwrócić uwagę?

Na sukces we współpracy z drukarnią składa się kilka czynników:

  • Terminowość, czyli dochowanie terminu zamówienia. Drukarnia powinna działać sprawnie i gwarantować dostawę produktu zgodną z ustaleniami.
  • Proces składania zamówień. To bardzo ważny aspekt dla każdego, kto na co dzień nie ma kontaktu z branżą poligraficzną. Kluczowe jest to, aby złożenie zamówienia było jasne, proste i intuicyjne. Każdy klient powinien móc tego dokonać właściwie bez zastanowienia. Niemniej przy niestandardowych zamówieniach mogą pojawiać się zagadnienia wymagające wsparcia. Wtedy bardzo ważna jest…
  • Profesjonalna obsługa, czyli odpowiednio przeszkoleni pracownicy, którzy będą umieli w przystępny sposób wyjaśnić niezrozumiałe dla klienta kwestie. Liczy się też sprawność obsługi. W końcu kto chciałby tracić czas na omawianie druku prostych wizytówek? Ciekawe rozwiązanie w tej kwestii oferuje drukarnia internetowa OpenPrint.pl, która dzięki odpowiedniej wtyczce jest w stanie skontaktować się z klientem telefonicznie w ciągu 25 sekund i sprawnie odpowiedzieć na pojawiające się pytania.
  • Bogata oferta produktów i usług. Nikt nie chce składać zamówień na artykuły poligraficzne w kilku różnych punktach. W związku z tym bardzo ważna jest rozbudowana oferta produktowa. Poza drukiem, drukarnie coraz częściej oferują również dodatkowe usługi. Pod tym względem drukarnia internetowa OpenPrint.pl ma mocną przewagę w postaci własnego studia graficznego. Dzięki niemu klient oszczędza czas i nie musi martwić się tym, jak jego pomysł zostanie odzwierciedlony w projekcie graficznym. Do tego dochodzi wyjątkowo atrakcyjna cena – prawdziwe odciążenie kieszeni klienta.
  • Dostawa. Fachowe oraz terminowe wykonanie druku to jedno, pozostaje jednak kwestia dostawy gotowego projektu do klienta. Jaka powinna być dostawa? Oczywiście szybka i tania. OpenPrint.pl oferuje darmową dostawę kurierską już następnego dnia od momentu nadania paczki. Dzięki temu klient może być pewien, że jego zamówienie dotrze na czas.

Jednak to jeszcze nie wszystko

Istnieje szereg zagadnień, które ujawnią się dopiero w momencie podjęcia współpracy z dokładnie wybraną przez nas drukarnią. Jak rozwiać wątpliwości? Oczywiście sprawdzić!

OpenPrint.pl proponuje promocję, która przy minimalnej inwestycji finansowej umożliwia szybie sprawdzenie możliwości drukarni internetowej. Wystarczy skorzystać z promocji 100 wizytówek za 1zł i od razu uzyskać odpowiedzi na wszelkie nasuwające się pytania.

Dodatkowo dla czytelników Marketingu przy Kawie firma przygotowała kod rabatowy, który upoważnia do zniżki 10% na wszystkie artykuły dostępne w jej ofercie.

Kod rabatowy to: MPK_10

22 marca 2018