„Czy to w porządku, że chłopak...” – Axe walczy ze stereotypami na temat męskości (wideo)
  • 1
  • 0
19.05.2017

„Czy to w porządku, że chłopak…” – Axe walczy ze stereotypami na temat męskości (wideo)

Marka Axe przygotowała kampanię na podstawie rzeczywistych zapytań w wyszukiwarce Google. Próbuje w niej rozprawić się ze stereotypami dotyczącymi męskości.

„Czy to w porządku, że chłopak nie lubi sportu?”, „Czy to w porządku, że chłopak nosi różowe ubrania?”, „Czy to w porządku, że chłopak ma długie włosy?”, „Czy to w porządku, że chłopak się boi?” – pytają na co dzień internauci.

Te m.in. pytania zadają również bohaterowie spotu przygotowanego przez agencję 72andSunny Amsterdam.

Film zatytułowany „Is It OK for Guys?” powstał w ramach rozpoczętej w 2016 r. kampanii „Find Your Magic”. Marka stara się w niej podkreślić indywidualność mężczyzn i obalić stereotypy przeszkadzające im w wyrażaniu siebie.

Ta odsłona powstała we współpracy z organizacjami non profit Promundo, The Representation Project i Ditch the Label. Zajmują się one kwestiami równości, przeciwdziałania przemocy i walki ze stereotypami.

Axe zapowiada też aktywności z udziałem influencerów, którzy podzielą się własnymi historiami, oznaczając je hashtagiem #isitokforguys.

Zobacz również: Axe – dla zwykłych chłopaków, nie tylko sześciopaków

Reklama

19 maja 2017

Reklama
Reklama