Czy potrafisz odkryć magię zwykłych rzeczy? – pyta marka Paclan w świątecznym spocie
AdvertisementAdvertisement
  • 1
  • 0
6.12.2018

Czy potrafisz odkryć magię zwykłych rzeczy? – pyta marka Paclan w świątecznym spocie

Świąteczna opowieść marki Paclan o sklepie z zabawkami ma pokazywać, jak nie zgubić tego, co naprawdę wartościowe. Kampania była inspirowana prawdziwą historią, która wydarzyła się we Wrocławiu.

Paclan, marka z branży FMCG, przedstawia filmową opowieść o sklepie pana Kowalskiego przy ulicy Konwaliowej. 60-sekundowy spot można obejrzeć od czwartku 6 grudnia w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube). 7 grudnia film będzie miał premierę także na dużym ekranie. Przed seansami filmowymi zobaczą go widzowie Multikina w ponad 30 miastach w całej Polsce.

Film został nakręcony we Wrocławiu. Jedną z inspiracji do jego powstania była historia, która rzeczywiście wydarzyła się w tym mieście.

Kazimierz Wojnowski prowadził sklep z zabawkami przy skrzyżowaniu ulic Piastowskiej i Sienkiewicza od lat 80. XX w. Niewielki pawilon mieścił setki zabawek. Od podłogi po sufit na półkach piętrzyły się klocki, lalki, gry planszowe i piłki. Wyjątkowe miejsce cieszyło oczy i rozbudzało wyobraźnię kilku pokoleń wrocławian.

Sklep został zamknięty rok temu, w grudniu 2017 r. Obok pustego pawilonu stoi dziś charakterystyczny wrocławski krasnal. To symboliczny pomnik wdzięczności wobec właściciela, który w wieku 91 lat przeszedł na zasłużoną emeryturę.

W finale spotu dorosły syn właściciela sklepu bez żalu pakuje do worków ostatnie zabawki. Gdy wręcza pluszowego misia dziewczynce, która często pojawiała się w sklepie jego ojca, czuje radość na widok zachwytu na jej twarzy. Jak się później okaże, wkrótce znajdzie sposób, aby podzielić się dobrem z innymi.

Pan Kazimierz wiedział dokładnie, które dzieci potrzebują pomocy, dlatego często do toreb z zakupami wkładał artykuły szkolne. Później postanowił pójść o krok dalej. Sklep stał się siedzibą fundacji, dzięki której razem z żoną wspierał polską kulturę i młodzież. Udzielał pomocy mieszkańcom w obliczu różnych nieszczęść, również poza granicami miasta i kraju.

Również marka Paclan pragnie w konkretny sposób okazać wsparcie lokalnym społecznościom. Przed najbliższymi świętami Bożego Narodzenia firma przekaże pomoc wybranej instytucji charytatywnej na Dolnym Śląsku.

Kreację przygotowała Grupa Me & My Friends.

 

6 grudnia 2018

5 grudnia 2018