Czy Polacy potrzebują adrenaliny i intensywnych emocji? Badanie Neurohm
  • 0
  • 1
8.12.2022

Czy Polacy potrzebują adrenaliny i intensywnych emocji? Badanie Neurohm

Większość Polaków jest przekonanych, że żyliby pełniej, gdyby zdecydowali się przełamywać swoje bariery (62%), zrobili coś, czego się wcześniej bali (59%) i przesuwali granice swoich możliwości (58%). Wyniki badania firmy Neurohm na zlecenie marki Cupra.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 grudnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.12.2022

65% Polaków popiera wdrożenie zakazu pakowania żywności w plastik. Wolą papier i karton. Badanie Ekobarometr

Za wprowadzaniem w Polsce przepisu zakazującego sprzedaży owoców i warzyw w plastikowych opakowaniach opowiada się 65% Polaków. Według większości badanych najlepszym materiałem do zastąpienia plastiku jest papier i karton. Zdaniem 52% polskich konsumentów takie opakowanie jest najbardziej ekologiczne. Takie wyniki przyniosło cykliczne badanie Ekobarometr, przeprowadzone przez pracownię SW Research we współpracy z Grupą Akomex.

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
8.12.2022

Oczekiwania Polaków dotyczące obsługi klienta

W kontaktach z działami obsługi klienta Polacy przede wszystkim oczekują szybkości i efektywności działania. W tym kontekście trudno się dziwić, że kiedy kontaktujemy się z działem obsługi, najbardziej irytują nas rzeczy, które wydłużają czas załatwienia naszej sprawy. To np. długie oczekiwanie na kontakt z konsultantem, liczne przełączanie pomiędzy różnymi osobami oraz łączenie z automatem. Takie wyniki przyniosła druga edycja badań Armatis Customer Experience Index.