Czy nadążamy za zmianami? Raport „Nowa rola marketingu”
  • 0
  • 1
28.11.2016

Czy nadążamy za zmianami? Raport „Nowa rola marketingu”

Do grona rzeczy pewnych, oprócz śmierci i podatków, dołączyła zmiana, która jest dzisiaj czymś stałym. Można odnieść wrażenie, że nadążanie za pojawiającymi się trendami i narzędziami marketingowymi to wyścig bez mety. Tegoroczna edycja badania Mind Progress Group i IPC dotyczy zatem nowej roli marketingu, poziomu cyfryzacji polskich specjalistów tej dziedziny i tempa przyswajania przez nich innowacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 listopada 2016