Czy milenialsi to pokolenie Ubera? – badanie Kantar Millward Brown - Marketing przy Kawie
Czy milenialsi to pokolenie Ubera? – badanie Kantar Millward Brown
  • 0
  • 1
23.11.2016

Czy milenialsi to pokolenie Ubera? – badanie Kantar Millward Brown

Szacuje się, że w Polsce do pokolenia Y zalicza się około 11 mln osób. Milenialsi różnią się od innych pokoleń – wolą wynajmować niż kupować, są mobilni, zaangażowani społecznie i politycznie oraz przedsiębiorczy. Co trzeci młody mieszkaniec dużego miasta korzysta lub korzystał z Ubera – wynika z badania przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown na zlecenie tej firmy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55059 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 listopada 2016