Czy małe miasteczko może cię wypromować? (Forbes)
  • 0
  • 1
4.06.2008

Czy małe miasteczko może cię wypromować? (Forbes)

T. Weiss, Can A Small Town Help Your Career?, "Forbes", 29.05.2008
(+ In Pictures: Tips For A Small-Town Job Search)

A co jeśli nie chce się być owcą w wielkim mieście? Albo anonimowym szczurem w wyścigu?
Wywiad z Sarą Fuller, autorką książki Job Search Beyond the Big Cities, pozwala znaleźć odpowiedzi na tego typu pytania.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 czerwca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.06.2008

Na Wyspach przyszłość to nie Orange (Guardian)

Richard Wray, "The future is not Orange, says new boss", Guardian

Kampania wprowadzająca na brytyjski rynek markę Orange (1994 r.), na trwałe weszła do podręczników marketingu. Hasło "The future's bright, the future's Orange" sprawdziło się tak dobrze, że wykorzystano je podczas wprowadzania Orange w Polsce, jedenaście lat później ("Przyszłość jest jasna, przyszłość to Orange"). Obecnie, w związku z kłopotami na brytyjskim rynku, spowodowanymi m.in. agresywną kampanią marketingową rywali - Vodafone i O2, nowy dyrektor zarządzajacy planuje nie tylko cięcie kosztów, ale też odejście od legendarnego hasła.