Czy live commerce to gwarancja wysokiego ROI? – pierwszy webinar grupy Evry1
  • 0
  • 1
6.05.2022

Czy live commerce to gwarancja wysokiego ROI? – pierwszy webinar grupy Evry1

Już 11 maja o godz. 11 odbędzie się pierwszy webinar grupy Evry1. Zaproszeni eksperci wyjaśnią, jak zwiększyć sprzedaż, korzystając z live commerce. Opowiedzą, jak unikać błędów, przedstawią bariery wejścia i doradzą, jak zacząć sprzedawać w tym modelu.

Popularność sprzedaży podczas transmisji na żywo rośnie z każdym miesiącem, zyskując rzesze fanów wśród polskich klientów. Wciąż nowe branże (m.in. budowlane, wnętrzarskie, artykułów dziecięcych, usługowe), szukają sposobów jak najskuteczniejszego wykorzystania live commerce do zwiększania przychodów.
O tym, czym właściwie jest i jak wygląda w praktyce przygotowanie firmy do live streaming shoppingu możecie dowiedzieć się podczas najbliższego webinaru grupy Evry1: „Czy live commerce do gwarancja wysokiego ROI”.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Będzie można dowiedzieć się m.in., jak zacząć, jakie są najczęstsze błędy firm wykorzystujących live commerce i jak można ich uniknąć, zwiększając jednocześnie sprzedaż.

Live commerce ewoluował z ciekawego trendu do pełnoprawnego źródła sprzedaży. Powinno znaleźć się dla niego miejsce w firmowej strategii e-commerce. Wątpiący (a jest ich coraz mniej) mogą sprawdzić rynkowe wyniki live sellingu w Chinach i USA.

Podczas pierwszego webinaru grupy Evry1 będzie można dowiedzieć się:

  • jak zacząć,
  • jakie są najczęstsze błędy firm wykorzystujących live commerce,
  • jak można tych błędów uniknąć, zwiększając jednocześnie sprzedaż.

Agenda

  • Live commerce – o co tyle szumu
  • 10 najczęstszych błędów firm, które sprzedają online na żywo
  • Live selling – ile to kosztuje i jak się to robi w Polsce
  • Bariery wejścia w live commerce – jak je pokonać
  • Opłacalność live commerce  – czy da się to policzyć narzędziami marketingowymi
  • Od czego zacząć transmisje sprzedażowe online – narzędzia, marketing

Szczegółowe informacje oraz formularz rejestracji (webinar jest bezpłatny) dostępne są na stronie evry1.clickmeeting.com.

Prelegenci

  • Tomasz Kowalczyk
    partner zarządzający w Media Maker.
    Marketingowiec od ponad 15 lat. Założyciel oraz dyrektor zarządzający cyfrowej agencji mediowej Media Maker. Doświadczenie zawodowe zdobywał, pracując m.in. dla BP Polska, Hewlett-Packard, Inchcape Motor Polska. Specjalizuje się w nowoczesnych technologiach oraz cyfrowej komunikacji. Absolwent studiów MBA na Franklin University w Stanach Zjednoczonych. Wykładowca na Uniwersytecie Wrocławskim i Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.
  • Andrzej Rabsztyn
    partner zarządzający w HyperCrew.
    Dwadzieścia lat doświadczenia w komunikacji, strategii marketingowej, sprzedaży oraz IT. Osoba budująca i zarządzająca specjalistycznymi zespołami (marketing, konsulting, sprzedaż i obsługa klienta, mobile, IT), wykładowca akademicki (współpraca z Wyższą Szkołą Bankową we Wrocławiu). Specjalizuje się w wykorzystaniu nowych technologii w komunikacji marketingowej, marketingu efektywnościowym oraz wprowadzaniu nowych produktów na rynek.
  • Adam Semik
    co-founder Kupuje.Live – spółki dostarczającej rozwiązania technologiczne dla branży social livestream commerce.
    Doświadczenie w branży marketingowej zdobywał m.in. w: Gamellon – jednej z największych sieci partnerskich YouTube w Polsce, zrzeszającej najbardziej zasięgowych influencerów (prezes); AdAhead specjalizującym się w reklamie w grach i mobile (CEO, grupa Arbomedia); Interii, AdAction oraz IDMnet – jako specjalista od wszelkich form reklamy w internecie.

Marketing przy Kawie należy do grupy Evry1.

  • 1

6 maja 2022

  • 1
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
6.05.2022

Kampania dla użytkowników e-hulajnóg: „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier”

Z początkiem maja operator e-hulajnóg Tier Mobility rozpoczął kampanię „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier”. Działania nawiązujące do nazwy marki sięgają po motyw zwierząt. Będą miały odsłonę w wielu europejskich krajach, w tym w Polsce. Celem jest promowanie proekologicznych nawyków i edukowanie użytkowników, jak w odpowiedzialny i bezpieczny sposób poruszać się w przestrzeni miejskiej.