- 0
- 1
Czy live commerce to gwarancja wysokiego ROI? – pierwszy webinar grupy Evry1
Już 11 maja o godz. 11 odbędzie się pierwszy webinar grupy Evry1. Zaproszeni eksperci wyjaśnią, jak zwiększyć sprzedaż, korzystając z live commerce. Opowiedzą, jak unikać błędów, przedstawią bariery wejścia i doradzą, jak zacząć sprzedawać w tym modelu.
Będzie można dowiedzieć się m.in., jak zacząć, jakie są najczęstsze błędy firm wykorzystujących live commerce i jak można ich uniknąć, zwiększając jednocześnie sprzedaż.
Live commerce ewoluował z ciekawego trendu do pełnoprawnego źródła sprzedaży. Powinno znaleźć się dla niego miejsce w firmowej strategii e-commerce. Wątpiący (a jest ich coraz mniej) mogą sprawdzić rynkowe wyniki live sellingu w Chinach i USA.
Podczas pierwszego webinaru grupy Evry1 będzie można dowiedzieć się:
- jak zacząć,
- jakie są najczęstsze błędy firm wykorzystujących live commerce,
- jak można tych błędów uniknąć, zwiększając jednocześnie sprzedaż.
Agenda
- Live commerce – o co tyle szumu
- 10 najczęstszych błędów firm, które sprzedają online na żywo
- Live selling – ile to kosztuje i jak się to robi w Polsce
- Bariery wejścia w live commerce – jak je pokonać
- Opłacalność live commerce – czy da się to policzyć narzędziami marketingowymi
- Od czego zacząć transmisje sprzedażowe online – narzędzia, marketing
Szczegółowe informacje oraz formularz rejestracji (webinar jest bezpłatny) dostępne są na stronie evry1.clickmeeting.com.
Prelegenci
- Tomasz Kowalczyk
partner zarządzający w Media Maker.
Marketingowiec od ponad 15 lat. Założyciel oraz dyrektor zarządzający cyfrowej agencji mediowej Media Maker. Doświadczenie zawodowe zdobywał, pracując m.in. dla BP Polska, Hewlett-Packard, Inchcape Motor Polska. Specjalizuje się w nowoczesnych technologiach oraz cyfrowej komunikacji. Absolwent studiów MBA na Franklin University w Stanach Zjednoczonych. Wykładowca na Uniwersytecie Wrocławskim i Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. - Andrzej Rabsztyn
partner zarządzający w HyperCrew.
Dwadzieścia lat doświadczenia w komunikacji, strategii marketingowej, sprzedaży oraz IT. Osoba budująca i zarządzająca specjalistycznymi zespołami (marketing, konsulting, sprzedaż i obsługa klienta, mobile, IT), wykładowca akademicki (współpraca z Wyższą Szkołą Bankową we Wrocławiu). Specjalizuje się w wykorzystaniu nowych technologii w komunikacji marketingowej, marketingu efektywnościowym oraz wprowadzaniu nowych produktów na rynek. - Adam Semik
co-founder Kupuje.Live – spółki dostarczającej rozwiązania technologiczne dla branży social livestream commerce.
Doświadczenie w branży marketingowej zdobywał m.in. w: Gamellon – jednej z największych sieci partnerskich YouTube w Polsce, zrzeszającej najbardziej zasięgowych influencerów (prezes); AdAhead specjalizującym się w reklamie w grach i mobile (CEO, grupa Arbomedia); Interii, AdAction oraz IDMnet – jako specjalista od wszelkich form reklamy w internecie.
Marketing przy Kawie należy do grupy Evry1.
- 1