Czy geje myślą o seksie – i dlaczego powinni - Marketing przy Kawie
Czy geje myślą o seksie – i dlaczego powinni
  • 0
  • 1
20.10.2011

Czy geje myślą o seksie – i dlaczego powinni

„Myśl! …o seksie” – to tytuł internetowej kampanii społecznej na rzecz profilaktyki HIV/AIDS, skierowanej do gejów. Akcja rozpoczęła się na początku października i prowadzona jest we wszystkich większych polskich serwisach skierowanych do społeczności GBT. Jej inicjatorem jest Stowarzyszenie Podwale Siedem, sponsorem zaś Abbott Laboratories Poland.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56340 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 października 2011