Czy festiwale muzyczne opłacają się miastom? Raport Grupy PRC i PSMM
  • 0
  • 1
13.09.2016

Czy festiwale muzyczne opłacają się miastom? Raport Grupy PRC i PSMM

Największe letnie imprezy muzyczne, jak Open’er Festival czy Przystanek Woodstock, przyniosły tysiące publikacji i dziesiątki milionów złotych ekwiwalentu reklamowego. Niezależnie od rangi poszczególnych wydarzeń wszystkie miasta na ich organizacji zyskały – pokazuje raport „Letnie festiwale muzyczne”, przygotowany przez Grupę PRC i Press-Service Monitoring Mediów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51079 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

13 września 2016

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
13.09.2016

Jakość obsługi bankowej najwyższa w e-bankowości – badanie ARC Rynek i Opinia

Klienci banków, oceniając jakość usług, najwyższą notę wystawiają bankowości internetowej. Zdecydowanie najgorzej wypowiadają się na temat procesu obsługi reklamacji i rozwiązywania problemów. Kobiety są pod tym względem znacznie mniej krytyczne niż mężczyźni. Najbardziej zadowolone z oferowanej jakości są osoby z grupy wiekowej 45–59 lat – wynika z „Monitora satysfakcji klientów banków detalicznych” ARC Rynek i Opinia.

12 września 2016