Czy Big Data to Pareto XXI wieku? – analiza McCann Worldgroup
  • 0
  • 1
27.08.2014

Czy Big Data to Pareto XXI wieku? – analiza McCann Worldgroup

Ponad 1/3 liderów na świecie nie ufa informacjom, na podstawie których musi podejmować decyzje biznesowe – wynika z badań przeanalizowanych przez McCann Worldgroup. Popularna teoria zarządzania, zasada 80/20 wykorzystująca założenie, że 20% zasobów jest w stanie wypracować 80% możliwego postępu w rozwoju organizacji – w świetle analiz Big Data zaczyna być kwestionowana.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54672 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 sierpnia 2014

26 sierpnia 2014

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.08.2014

Inteligentna konsumpcja i rola marek w obliczu „ekonomii w sam raz” – raport Havas Worldwide

Czterech na pięciu polskich respondentów odbiera zjawisko nadmiernej konsumpcji jako zagrożenie dla społeczeństwa. 62% badanych uważa, że obecne modele ekonomiczne się nie sprawdzają, a 73% jest zdania, że nasze społeczeństwo byłoby lepsze, gdyby ludzie w większym stopniu stawiali na współdzielenie. To główne wnioski z raport agencji Havas Worldwide „Nowy typ konsumentów i gospodarka oparta na współdzieleniu”.