Co czwarty Polak wierzy, że sztuczna inteligencja podpowie mu, czy jest zakochany. Badanie Havas Group
  • 0
  • 1
25.07.2019

Co czwarty Polak wierzy, że sztuczna inteligencja podpowie mu, czy jest zakochany. Badanie Havas Group

W dobie cyfryzacji trudno uniknąć pytania: serce czy algorytm? Polacy coraz częściej skłaniają się w tym drugim kierunku. Ponad 27 proc. polskich prosumentów wierzy, że sztuczna inteligencja podpowie im, czy darzą kogoś uczuciem – wynika z badania „Love in the Digital Age”, przeprowadzonego przez Havas Group.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47356 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Piotr S.

5 miesięcy temu

Wygląda na to, że coraz bardziej tracimy pewność co do własnych uczuć.

25 lipca 2019

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 1
25.07.2019

Wavemaker: 15 mln Polaków ogląda seriale w Sieci. Netflix i HBO otwierają ranking najlepszych producentów

Co drugi Polak (64 proc. internautów) w wieku 16+ ogląda seriale w Sieci – pokazuje „VideoTrack”, cykliczne badanie agencji Wavemaker. Polskim e-widzom w krew wszedł binge-watching. Wciąż najbardziej cenią oni amerykańskie produkcje, choć w rankingu awansowały także seriale polskie. Za najlepszych producentów seriali uważają natomiast Netfliksa i HBO.

  • 1
  • 3
  • 0
  • 0
  • 1
25.07.2019

Bracia z kanału PitPitShowTV rapują o 40-letniej historii marki Koral

Bracia z kanału YouTube PitPitShowTV w ubiegłym roku zwyciężyli w konkursie „Grand błogie chwile”. Ich piosenki tak zachwyciły jury, że oprócz przekazania nagród zaproszono ich do współpracy. Wspólnie z marką Koral nagrali swój pierwszy profesjonalny kawałek w studiu. Piosenka „Zalodowane bity” w hiphopowym stylu podsumowuje 40 lat istnienia marki Koral i przedstawia ją młodszemu odbiorcy.