Czternastolatek autorem billboardów Stowarzyszenia Otwarte Klatki
  • 0
  • 6
30.04.2021

Czternastolatek autorem billboardów Stowarzyszenia Otwarte Klatki

Stowarzyszenie Otwarte Klatki rozpoczęło kampanię OOH „Cena futra”. Autorem wykorzystywanych w niej kreacji jest czternastoletni Bartek Heller z Białegostoku.

Billboardy można zobaczyć w ośmiu miastach w Polsce: w Łodzi, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Szczecinie, Katowicach, Warszawie i Białymstoku. Przedstawiają rysunki zwierząt hodowanych na futro. Celem działań jest wprowadzenie w Polsce zakazu prowadzenia takiej hodowli.

  • 6
czternastolatek autorem billboardów Stowarzyszenia Otwarte Klatki

Czternastolatek autorem billboardów Stowarzyszenia Otwarte Klatki

Czternastolatek autorem billboardów Stowarzyszenia Otwarte Klatki
Czternastolatek autorem billboardów Stowarzyszenia Otwarte Klatki
Czternastolatek autorem billboardów Stowarzyszenia Otwarte Klatki
Czternastolatek autorem billboardów Stowarzyszenia Otwarte Klatki

30 kwietnia 2021

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
30.04.2021

Jak Polacy spędzają czas wolny w pandemii? Wyniki badania

Brakuje nam przede wszystkim podróży, wolności i jedzenia w restauracjach. Za spotkaniami poza miejscem zamieszkania najbardziej tęsknią osoby poniżej 25. roku życia. Najczęściej wybierane rozrywki w pandemii to imprezy w gronie bliskich, oglądanie filmów i seriali oraz korzystanie z mediów społecznościowych. Prawie co trzeci z ankietowanych sięga obecnie po gry planszowe. To niektóre wnioski z badania „Czas wolny” zrealizowanego na zlecenie marki Wyborowa.