Czesław Mozil w kampanii „Nazwij go po Cześku” i konkursie „Kozel Mix”
  • 0
  • 1
24.01.2023

Czesław Mozil w kampanii „Nazwij go po Cześku” i konkursie „Kozel Mix”

25 stycznia br. startuje konkurs „Kozel Mix”. To element kampanii „Nazwij go po Cześku”, do której zaproszono Czesława Mozila.

Głównym motywem kampanii marki z portfolio Kompanii Piwowarskiej jest scenka obyczajowa. Spotykają się Czesław Mozil i kozioł Olda – żywy symbol piwa Kozel. Efektem jest sytuacja rodem z czeskiego filmu i… „Huncwoticzek”.

Udział w konkursie wymaga wejścia na stronę konkursu, by w formie wirtualnej zabawy:

  • łączyć w różnych proporcjach piwa: Kozel Ležák i Kozel Černý;
  • nazwać oryginalnie, z przymrużeniem oka miks „po Cześku”.

Tworząc nazwę autorskiej mieszanki, można inspirować się nazwami wymyślonymi przez Czesława Mozila, który jest twarzą kampanii „Nazwij po Cześku”. Swoją recepturę można odtworzyć w świecie realnym.

– „Kozel Mix” inspiruje konsumentów do odkrywania nowych smaków i tworzenia piwa dopasowanego do swoich preferencji. Piwa Kozel Ležák i Kozel Černý doskonale łączą i uzupełniają się walorami. Oryginalność autorskiego napoju podkreśli specjalnie utworzona nazwa. Liczymy na kreatywność i życzymy wiele radości podczas eksperymentowania – komentuje Barbara Baranowska, senior brand manager Kozla w Polsce.

Dla autorów najciekawszych mieszanek piw i nazw marka przygotowała 100 zestawów kufli. Konkurs potrwa do 31 marca 2023 r. Za koncepcję kreatywną, działania digital i wsparcie PR odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Produkcją zajął się dom produkcyjny Moon Films, zaplanowaniem i zakupem mediów dom mediowy Zenith.

  • 1
Czesław Mozil w konkursie „Kozel Mix”

Czesław Mozil w konkursie „Kozel Mix”

24 stycznia 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.01.2023

Reklamacje i zwroty zakupów są najczęstsze po wyprzedażach i świętach

Trwa najgorętszy okres w roku dla branż retail i e-commerce. Polacy najczęściej zwracają produkty po wyprzedażach sezonowych i Bożym Narodzeniu. W ciągu ostatnich 12 miesięcy zastrzeżenia do kupionych produktów miało 47% konsumentów, podczas gdy reklamacji usług dokonało 27%. Takie wyniki przyniosło badanie firmy Webcon „Reklamacje i zwroty po polsku”. Dlatego eksperci firmy podkreślają, że sklepy powinny skupić się na automatyzacji i optymalizacji obsługi posprzedażowej – zwłaszcza zwrotów i reklamacji.

23 stycznia 2023