- 0
- 1
Czesław Mozil w kampanii „Nazwij go po Cześku” i konkursie „Kozel Mix”
25 stycznia br. startuje konkurs „Kozel Mix”. To element kampanii „Nazwij go po Cześku”, do której zaproszono Czesława Mozila.
Głównym motywem kampanii marki z portfolio Kompanii Piwowarskiej jest scenka obyczajowa. Spotykają się Czesław Mozil i kozioł Olda – żywy symbol piwa Kozel. Efektem jest sytuacja rodem z czeskiego filmu i… „Huncwoticzek”.
Udział w konkursie wymaga wejścia na stronę konkursu, by w formie wirtualnej zabawy:
- łączyć w różnych proporcjach piwa: Kozel Ležák i Kozel Černý;
- nazwać oryginalnie, z przymrużeniem oka miks „po Cześku”.
Tworząc nazwę autorskiej mieszanki, można inspirować się nazwami wymyślonymi przez Czesława Mozila, który jest twarzą kampanii „Nazwij po Cześku”. Swoją recepturę można odtworzyć w świecie realnym.
– „Kozel Mix” inspiruje konsumentów do odkrywania nowych smaków i tworzenia piwa dopasowanego do swoich preferencji. Piwa Kozel Ležák i Kozel Černý doskonale łączą i uzupełniają się walorami. Oryginalność autorskiego napoju podkreśli specjalnie utworzona nazwa. Liczymy na kreatywność i życzymy wiele radości podczas eksperymentowania – komentuje Barbara Baranowska, senior brand manager Kozla w Polsce.
Dla autorów najciekawszych mieszanek piw i nazw marka przygotowała 100 zestawów kufli. Konkurs potrwa do 31 marca 2023 r. Za koncepcję kreatywną, działania digital i wsparcie PR odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Produkcją zajął się dom produkcyjny Moon Films, zaplanowaniem i zakupem mediów dom mediowy Zenith.
- 1