- 1
- 1
Czego tata nauczył córkę o samochodach – kampania części samochodowych OLX
W kampanii OLX podkreśla, że oryginalne używane części samochodowe są jakościowym i ekonomicznym rozwiązaniem w przypadku awarii lub konieczności wymiany zużytych podzespołów, a ich dostępność na platformie jest bardzo szeroka.
O korzyściach z korzystania z używanych części OLX mówi przez pryzmat relacji ojca i córki. Właśnie od bliskich często uczymy się radzenia sobie np. z naprawą samochodu.
Głównym celem kampanii jest dotarcie do szerokiego grona odbiorców. W tym osób, które na co dzień nie interesują się motoryzacją, ale mają samochód, który muszą naprawiać. Awaria auta lub konieczność wymiany zużytej części często jednak wiąże się z wydatkami i dużym stresem.
– Wiele osób doświadcza stresu związanego z niespodziewaną awarią samochodu i koniecznością poniesienia wysokich kosztów naprawy. Nowa kampania ma na celu pokazanie, że używane części dostępne na OLX stanowią doskonałe rozwiązanie. Chcemy o nich opowiedzieć przez pryzmat autentycznych ludzkich relacji. Wierzymy, że wiedza przekazywana w gronie rodziny i przyjaciół, zapisana w codziennych wspomnieniach, ma ogromną moc. To właśnie w tych relacjach często odnajdujemy praktyczne porady i rozwiązania, które pomagają nam w trudnych sytuacjach, takich jak naprawa samochodu – mówi Łukasz Borowicz, acting head of marketing OLX parts EU & OLX RPB.
Komunikacja pojawi się zarówno w kanałach online, jak i offline. Działania wykorzystują telewizję, social media, display oraz nośniki OOH.
Żeby poznać, jakie emocje towarzyszą Polakom w związku z koniecznością naprawy auta, OLX przeprowadził badanie w grupie ponad tysiąca właścicieli samochodów. Wyniki będą podstawą komunikacji PR towarzyszącej kampanii w najbliższym czasie.
Jest to pierwsza tak szeroko zakrojona kampania OLX dla kategorii części motoryzacyjne. Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada agencja VML. Spot wyprodukował Warsaw Production.

