Czego tata nauczył córkę o samochodach – kampania OLX - Marketing przy Kawie
Czego tata nauczył córkę o samochodach – kampania części samochodowych OLX
  • 1
  • 1
13.10.2025

Czego tata nauczył córkę o samochodach – kampania części samochodowych OLX

W kampanii OLX podkreśla, że oryginalne używane części samochodowe są jakościowym i ekonomicznym rozwiązaniem w przypadku awarii lub konieczności wymiany zużytych podzespołów, a ich dostępność na platformie jest bardzo szeroka.

O korzyściach z korzystania z używanych części OLX mówi przez pryzmat relacji ojca i córki. Właśnie od bliskich często uczymy się radzenia sobie np. z naprawą samochodu.

Głównym celem kampanii jest dotarcie do szerokiego grona odbiorców. W tym osób, które na co dzień nie interesują się motoryzacją, ale mają samochód, który muszą naprawiać. Awaria auta lub konieczność wymiany zużytej części często jednak wiąże się z wydatkami i dużym stresem.

– Wiele osób doświadcza stresu związanego z niespodziewaną awarią samochodu i koniecznością poniesienia wysokich kosztów naprawy. Nowa kampania ma na celu pokazanie, że używane części dostępne na OLX stanowią doskonałe rozwiązanie. Chcemy o nich opowiedzieć przez pryzmat autentycznych ludzkich relacji. Wierzymy, że wiedza przekazywana w gronie rodziny i przyjaciół, zapisana w codziennych wspomnieniach, ma ogromną moc. To właśnie w tych relacjach często odnajdujemy praktyczne porady i rozwiązania, które pomagają nam w trudnych sytuacjach, takich jak naprawa samochodu – mówi Łukasz Borowicz, acting head of marketing OLX parts EU & OLX RPB.

Komunikacja pojawi się zarówno w kanałach online, jak i offline. Działania wykorzystują telewizję, social media, display oraz nośniki OOH.

Żeby poznać, jakie emocje towarzyszą Polakom w związku z koniecznością naprawy auta, OLX przeprowadził badanie w grupie ponad tysiąca właścicieli samochodów. Wyniki będą podstawą komunikacji PR towarzyszącej kampanii w najbliższym czasie.

Jest to pierwsza tak szeroko zakrojona kampania OLX dla kategorii części motoryzacyjne. Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada agencja VML. Spot wyprodukował Warsaw Production.

Czego tata nauczył córkę o samochodach – kampania części samochodowych OLX

W kampanii OLX podkreśla, że oryginalne używane części samochodowe są jakościowym i ekonomicznym rozwiązaniem

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 października 2025

10 października 2025