Czego pragną kobiety – preferencje zakupowe Polek - Marketing przy Kawie
Czego pragną kobiety – preferencje zakupowe Polek
  • 0
  • 4
27.06.2012

Czego pragną kobiety – preferencje zakupowe Polek

Kobiety stały się potężną grupą konsumencką. Do tej pory mało zauważane przez marketerów i brand managerów, teraz podejmują zdecydowaną większość decyzji zakupowych. Portal Prekursorki.pl zbadał czynniki wpływające na decyzje zakupowe kobiet oraz kanały informacji, którym ufają konsumentki. Wyniki badań zostały zaprezentowane 27 czerwca podczas warsztatów Customer Empowerment.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54960 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 czerwca 2012