Czasy, w których „kobieta była kobietą” – oburzenie po słowach dyrektor marketingu Reserved
  • 0
  • 5
6.09.2018

Czasy, w których „kobieta była kobietą” – oburzenie po słowach dyrektor marketingu Reserved

Marka Reserved rozpoczęła kampanię „I can boogie” z udziałem Joanny Kulig. Akcję skomentowała Monika Kapłan, dyrektor marketingu firmy. Tłumaczyła, że ma ona zachęcać kobiety do „klasycznego flirtu i sztuki uwodzenia, jak za starych, dobrych czasów (…), w których kobieta była kobietą”. Pod postem pojawiły się głosy oburzonych internautów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

45085 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Eri

2 miesiące temu

Bardzo mnie ciekawi, jaka będzie reakcja marki. Bo na razie, to chyba chowają głowę w piasek i udają, że wszystko jest pięknie, a nowa kampania jest fantastyczna.

Andersen

2 miesiące temu

W istocie, wyrażenie "i can boogie, all night long" odnosiło się do mody i kobiecości.
Galerianki się ucieszą.

6 września 2018

5 września 2018