Czasy, w których „kobieta była kobietą” – oburzenie po słowach dyrektor marketingu Reserved
  • 0
  • 5
6.09.2018

Czasy, w których „kobieta była kobietą” – oburzenie po słowach dyrektor marketingu Reserved

Marka Reserved rozpoczęła kampanię „I can boogie” z udziałem Joanny Kulig. Akcję skomentowała Monika Kapłan, dyrektor marketingu firmy. Tłumaczyła, że ma ona zachęcać kobiety do „klasycznego flirtu i sztuki uwodzenia, jak za starych, dobrych czasów (…), w których kobieta była kobietą”. Pod postem pojawiły się głosy oburzonych internautów.

Spot nawiązuje do lat 70., a cała kampania utrzymana jest w klimacie retro. Joanna Kulig w reklamie śpiewa piosenkę „I can boogie”.

W naszej kampanii zwrot „Yes Sir, I can boogie” nabiera nowego znaczenia. Zachęcamy w niej wszystkie kobiety do klasycznego flirtu i sztuki uwodzenia, jak za starych, dobrych czasów Marilyn Monroe. Czasów, w których kobieta była kobietą, nosiła spódniczki, miała biust i talię – powiedziała Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved.

Internauci pod postem marki wyrazili niezadowolenie z powodu tych słów. Pytają m.in., czy jeśli kobieta nie ma biustu i wcięcia w talii, nie jest prawdziwą kobietą. Zarzucają też dyrektor marketingu, że w czasach, o których wspomina, „siedziałaby w domu i piekła suflety, a o pracy na kierowniczym stanowisku mogłaby co najwyżej fantazjować”.

  • 5

Eri

2 tygodnie temu

Bardzo mnie ciekawi, jaka będzie reakcja marki. Bo na razie, to chyba chowają głowę w piasek i udają, że wszystko jest pięknie, a nowa kampania jest fantastyczna.

Andersen

2 tygodnie temu

W istocie, wyrażenie "i can boogie, all night long" odnosiło się do mody i kobiecości.
Galerianki się ucieszą.

6 września 2018

5 września 2018