"Czasami mniej znaczy więcej" - kinowa kampania Unimil
  • 1
  • 1
17.07.2008

„Czasami mniej znaczy więcej” – kinowa kampania Unimil

11 lipca ruszyła kampania kinowa wspierająca cienkie prezerwatywy marki Unimil, której adaptację przygotowała agencja TBWA.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

H168

16 lat temu

i tak unimil jest beznadzieja

miałem "przyjemność" ze sprawdzenia unimila, nie tego z reklamy, tylko z kiosku :) i jedno wiem, ciasne i suche, do durex'a się chowają. Każdemu facetowi (z jajami) czyli takiemu co wie do czego prezerwatywa służy, proponuje prosty test, zakup zwykłej gumki, unimila i durexa. miłego eksperymentowania. Uwaga przy zwykłej gumce proszę zachować środki bezpieczeństwa w formie dodatkowego zabezpieczenia.

Rozwiń komentarze

17 lipca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 3
17.07.2008

Lenovo dla dziennikarzy podczas Igrzysk Olimpijskich w Pekinie 2008

Firma Lenovo ogłosiła, że 25 lipca tego roku uruchomi dwa centra serwisowe komputerów PC oraz dwie sale internetowe Lenovo i.lounge w Pekinie dla, według szacunków, około 30 tys. dziennikarzy, którzy będą korzystać z Głównego Centrum Prasowego oraz Międzynarodowego Centrum Mediów w Pekinie podczas Igrzysk Olimpijskich 2008. Po raz pierwszy w historii Igrzysk dziennikarze będą mogli liczyć na pomoc techniczną niezależnie od marek notebooków, którymi się posługują.