„Czas na Hebe” – nowa platforma kreatywna - Marketing przy Kawie
„Czas na Hebe” – nowa platforma kreatywna sieci drogerii
  • 0
  • 3
17.09.2024

„Czas na Hebe” – nowa platforma kreatywna sieci drogerii

Sieć drogerii Hebe (Jeronimo Martins) rusza z nową platformą komunikacyjną „Czas na Hebe”. Zastąpi ona dotychczasowe spoty z matką i córką. Kampania będzie emitowana w Polsce, Czechach i na Słowacji, obejmie telewizję i wideo online.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56430 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

17 września 2024

16 września 2024