CYFRA+ rozpoczyna nową kampanię wizerunkową
  • 0
  • 1
2.03.2007

CYFRA+ rozpoczyna nową kampanię wizerunkową

Na jej potrzeby wyprodukowano trzy 30-sekundowe spoty telewizyjne: o tematyce filmowej, sportowej oraz dziecięcej. Kampania komunikuje fakt, że CYFRA+ oferuje najwyższej jakości ofertę telewizyjną: ponad 100 premier filmowych na wyłączność
w każdym miesiącu (w CANAL+, HBO czy ale kino!), najlepsze rozgrywki sportowe, w tym piłkarską ligę polską na wyłączność (w CANAL+ Sport) oraz najlepsze kanały dla dzieci bezpieczne i bez przemocy (np. MiniMini, ZigZap, Disney Channel). Spoty emitowane są naprzemiennie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.03.2007

AMS najbardziej podziwianą firmą outdoorową roku

AMS otrzymał prestiżową nagrodę IMPACTORA 2006 za konsekwencję w rozwijaniu różnorodności działalności firmy oraz za niezmiennie bardzo wysoką pozycję rynkową i ciekawe inicjatywy społeczne. rozwoju branży reklamowej w Polsce. Wszystkim, którzy na nas głosowali serdecznie dziękujemy. Impactor jest nagrodą przyznawaną przez Akademię Mediów i Reklamy tym, którzy swoimi działaniami w branży reklamowej i mediowej wzbudzili szczególny podziw i szacunek środowiska.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.03.2007

Toolbox Creative Communications wygrywa przetarg na obsługę PR koncernu farmaceutycznego Gedeon Richter Plc.

Kontrakt między agencją Toolbox a polskim przedstawicielstwem węgierskiego koncernu farmaceutycznego Gedeon Richter Plc. obejmuje stałą obsługę wizerunkową firmy oraz wybranych produktów i został podpisany do końca roku 2007. Do obowiązków agencji należy strategiczne doradztwo w zakresie działań PR, prowadzenie aktywności media relations, dbanie o komunikację wewnętrzną firmy i nadzorowanie bieżących kampanii produktowych dla leków z portfolio firmy.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.03.2007

„Odległości” - nowa kampania reklamowa marki Żywiec

Startuje nowa kampania reklamowa marki Żywiec „Odległości”. Kampania realizowana będzie w najważniejszych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Rozpocznie się 5 marca i potrwa do 24 czerwca br. Kampania podkreśla fakt, że dostępne w tysiącach miejsc w Polsce i na świecie piwo marki Żywiec jest warzone wyłącznie w Żywcu, co gwarantuje jego niezmienność oraz pewny, oryginalny i niepowtarzalny smak. Kampania „Odległości” to kontynuacja ubiegłorocznych kampanii „Prawie jak” oraz „Piękna historia”.