Cyfra + odświeża wizerunek
  • 1
  • 1
6.09.2010

Cyfra + odświeża wizerunek

Rozpoczęła się nowa kampania wizerunkowa Cyfry+, której celem jest wzmocnienie i odświeżenie wizerunku platformy. Telewizyjna kampania „Odczuj każdy szczegół świata” przedstawia platformę o najbogatszej ofercie programowej, podkreśla jej najwyższą jakość i unikatowość. 

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 września 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.09.2010

Praktyczna analiza danych w marketingu i badaniach rynku

W dniach 29–30 września w Wieliczce odbędzie się konferencja „Praktyczna analiza danych w marketingu i badaniach rynku” organizowana przez StatSoft. Skierowana jest do pracowników firm badawczych lub działów marketingu firm zainteresowanych praktycznymi aspektami analiz marketingowych, a w szczególności wykorzystaniem technik data mining, badaniem satysfakcji i lojalności klientów, badaniami ankietowymi, skoringiem marketingowym, CRM analitycznym itp. Marketing przy Kawie objął patronatem tę konferencję.

4 września 2010