Cumulus przygotował program lojalnościowy dla PMB SA
  • 0
  • 1
9.02.2007

Cumulus przygotował program lojalnościowy dla PMB SA

Lubelska agencja Cumulus (www.agencjacumulus.pl/) opracowała dla zakładów mięsnych PMB SA oryginalny program lojalnościowy pod nazwą  – "Wymień krowę na nagrodę". Programem objęto farmerów – dostawców bydła.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.02.2007

Światowe doświadczenia w CSR na konferencji IAA

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA zaprosiło do Polski wybitnych ekspertów z zakresu marketingu odpowiedzialności społecznej. Podczas dnia specjalnego IMPACTOR na konferencji "IAA - Road to CSR" istotę działań z zakresu corporate social responsibility zaprezentują specjaliści z Wielkiej Brytanii - Diana Verde Nieto oraz Anthony Kleanthous. Poprowadzą wykład inaugurujący projekt "IAA - Road to CSR" oraz praktyczne warsztaty na temat komercyjnej wartości działań CSR dla marketerów.