Cukierek albo psikus – Wedel zaczepiał inne marki w halloweenowej akcji - Marketing przy Kawie
Cukierek albo psikus – Wedel zaczepiał inne marki w halloweenowej akcji
  • 0
  • 10
3.11.2016

Cukierek albo psikus – Wedel zaczepiał inne marki w halloweenowej akcji

Marka E. Wedel z okazji Halloween starała się nawiązać interakcję z innymi markami na Facebooku. Zaczepiała je na ich profilach tradycyjnym wyzwaniem „cukierek albo psikus”. W akcję zaangażowały się m.in. BZ WBK i Suzuki Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55370 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 listopada 2016

2 listopada 2016