„CSR w social media” – nowa publikacja grupy roboczej social media przy IAB Polska
  • 0
  • 1
28.06.2022

„CSR w social media” – nowa publikacja grupy roboczej social media przy IAB Polska

Grupa robocza social media działająca w strukturach IAB Polska przygotowała kolejną publikację, która dotyka tematów z pogranicza social media, prawa i podatków. Po publikacjach: „Branże regulowane w social media” i „Formy angażowania użytkowników w social media” przyszedł czas na „CSR w social media”.

Coraz więcej marek i organizacji decyduje się na działania w duchu społecznej odpowiedzialności biznesu (Corporate Social Responsibility). Natomiast często nie ma świadomości, że o ile CSR nie jest sam w sobie wyodrębniony w polskim prawie, o tyle przejawy jego realizacji mogą być przedmiotem regulacji. Widzimy ogromne zainteresowanie tematem, ale też potencjalne niebezpieczeństwo czyhające na marketerów. Postanowiliśmy więc nie tylko pokazać narzędzia wspierające działania CSR w social media. Chcieliśmy też w przystępny sposób poruszyć kwestie prawne i podatkowe.

W materiale nie zabraknie case studies pokazujących działania CSR m.in. Mastercard, Fundacji Rak’n’Roll czy Żubra (Kompania Piwowarska). Zachęcam do lektury. Mam nadzieję, że publikacja przyczyni się do powstania kolejnych fantastycznych akcji CSR z wykorzystaniem mediów społecznościowych – mówi Barbara Stańczak, head of social media w Performics (Publicis Groupe).

Materiał „CSR w social media” skierowany jest do osób:

  • planujących,
  • organizujących,
  • promujących działania CSR w mediach społecznościowych.

Dokument nie ma charakteru prawnego (porady prawnej). W tym zakresie wskazuje jedynie, na co należy zwrócić uwagę, aby działania były nie tylko skuteczne, ale też zgodne z prawem i regulaminami wybranych kanałów.

Publikacja jest na stronie www.iab.org.pl.

  • 1
„CSR w social media”

Dostępna jest nowa publikacja grupy roboczej social media przy IAB Polska

 

28 czerwca 2022

27 czerwca 2022