„CSR 2.0 – rewolucja i ewolucja społecznej odpowiedzialności biznesu” (infografika) - Marketing przy Kawie
„CSR 2.0 – rewolucja i ewolucja społecznej odpowiedzialności biznesu” (infografika)
  • 0
  • 1
23.10.2012

„CSR 2.0 – rewolucja i ewolucja społecznej odpowiedzialności biznesu” (infografika)

11 października Forum Odpowiedzialnego Biznesu zorganizowało konferencję „CSR 2.0 komunikacja, edukacja, technologia”, której gość specjalny, Wayne Visser przedstawił ewolucję koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w stronę modelu CSR 2.0, zakładającego pełną odpowiedzialność za czyny i zaniechania firmy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54968 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 października 2012