Cross-promocja Telepizzy i MTV Mobile (wideo)
  • 1
  • 1
5.09.2013

Cross-promocja Telepizzy i MTV Mobile (wideo)

Telepizza i sieć telefonii komórkowej MTV Mobile rozpoczynają kampanię „Gif Me More”. Działania skierowane są do młodych osób, a ich cel to informowanie o promocyjnym menu dla klientów operatora w pizzeriach sieci.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54843 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 września 2013

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.09.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach – studia podyplomowe na Uczelni Łazarskiego

Rozwój rynku reklamowego w Polsce, stale pojawiające się nowe kanały komunikacji oraz funkcjonowanie firm i ich produktów w konkurencyjnym środowisku kreują zapotrzebowanie na pracowników z wysoko rozwiniętymi kompetencjami z zakresu przygotowania, organizacji i prowadzenia kampanii reklamowych ATL, BTL oraz szeroko pojętego ambient media.
(informacja promocyjna)