Crédit Agricole rozstrzygnął przetarg na obsługę kampanii reklamowej full service
  • 0
  • 1
20.06.2012

Crédit Agricole rozstrzygnął przetarg na obsługę kampanii reklamowej full service

Crédit Agricole Bank Polska ogłosił wyniki przetargu na obsługę full service w obszarze zintegrowanej komunikacji marketingowej. Zwyciężyła agencja NestPoint, która w dalszym ciągu będzie zajmować się działaniami ATL i BTL dla marki Crédit Agricole oraz wsparciem poszczególnych linii produktowych banku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54855 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

poszkodowany przez credit

12 lat temu

Niech sie Credit Agricole weźmie za uczciwa pracę

Szkoda wspaniałej aktorki Juliette Binoche, że zaangażowała swoja twarz dla tak mało profesjonalnej firmy ja Credit Agricole. Trudno to nazwać bankiem, bo w banku klientom nie powinny ginąć pieniądze z konta, a jeśli już to ktokolwiek powinien być odpowiedzialny. Jako poszkodowany przez ten bank serdecznie odradzam "usług". Pomijam już etyczny aspekt takiego działania, ale firmie która okrada swoich klientów i rozpisuje wielomilionowy przetarg na kampanie wizerunkową to promowanie sprzecznych z prawem zachowań. Po tej informacji jestem jeszcze bardziej zdegustowany Credit Agricole i każdą firma która będzie z nimi współpracować. Czekam na zwrot ukradzionych pieniędzy ponad cztery miesiące i mam nadzieję, że w końcu prokuratura i urzędy wezmą się za taki pożal się Boże "bank".

20 czerwca 2012

19 czerwca 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
19.06.2012

Euro 2012 – polska duma, polski wstyd

Przez cztery czerwcowe dni – między meczem z Rosją a ostatnim spotkaniem grupowym z Czechami – cała Polska żyła nadzieją i dumą. Jak pokazuje badanie Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych (IIBR), emocje towarzyszące reprezentacji Polski w piłce nożnej zmieniały się wraz z sukcesami oraz porażkami Polaków. Remis z Rosją spowodował znaczny wzrost odsetka osób dumnych z polskiej drużyny na Euro 2012 – z 67% w dniu meczu ze sborną do aż 89% dzień po spotkaniu. Euforia nie trwała jednak długo.