Creativity International Awards dla polskich firm
  • 0
  • 5
12.12.2018

Creativity International Awards dla polskich firm

Jurorzy w międzynarodowym konkursie Creativity International Awards 2018 wskazali zwycięzców. Wśród nagrodzonych znalazły się firmy z Polski – Opus B Brand Design i Tofu Studio.

Zespół Opus B Brand Design zdobył dwie złote statuetki za projekty Mickiewicz oraz Bee-Fee, natomiast srebrne trofea przyznano za koncepty Norr Sno i Horse Power.

  • Mickiewicz – złota statuetka Creativity International Awards
    Zespół Opus B Brand Design stworzył identyfikację oraz koncept komunikacyjny rodzinnej winnicy Mickiewiczów. Skojarzenia z polskim wieszczem projektanci przełamali zaskakującą ikoną – gumiakami. Powiązanie wzniosłej nazwy marki z przyziemnym symbolem ma podkreślać pasję oraz ciężką pracę Mickiewiczów w niepretensjonalny sposób.
  • Bee-Fee – złota statuetka Creativity International Awards
    Bee-Fee to w stu procentach ekologiczny miód. Jego opakowania tworzą schronienie dla pszczół w miastach. Są doniczkami – wystarczy zasadzić w nich kwiaty i wystawić na balkonie. Heksagonalny kształt opakowań daje szerokie możliwości aranżacji. A efektem ubocznym pomocy pszczołom są piękne kwiaty.
  • Norr Sno – srebrna statuetka Creativity International Awards
    Norr Sno to koncept produktowy wódki. Jego wyróżnikiem jest innowacyjna butelka, która pozwala natychmiast schłodzić zawartość do właściwej temperatury.
  • Horse Power – srebrna statuetka Creativity International Awards
    Projektanci zaproponowali męski produkt spożywczy. Owsiankę jako zapomniane źródło siły i energii. Horse Power jest w 100 procentach męską marką. Wartości odżywcze, wyrazisty smak, prostota przygotowania, wygląd opakowania, znaczenie logo – wszystko tworzy spójną całość.

Tofu Studio otrzymało nagrody Best in Show – Poster Campaign i Platinum Award – Corporate Identity Program za projekt przygotowany dla Muzeum Narodowego w Gdańsku. Promuje on obraz „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga.

Creativity International Design Awards jest niezależnym konkursem branży reklamowej i projektowania graficznego skierowanym zarówno do profesjonalistów, jak i studentów. Jego korzenie sięgają lat 70. XX w. Zapoczątkowany w Stanach Zjednoczonych, szybko przerodził się w konkurs o zasięgu globalnym.

  • 5

Mickiewicz

Bee-Fee

Norr Sno

Horse Power

„Sąd Ostateczny”

12 grudnia 2018