„Cóż, że ze Szwecji. Zapłać Klarną w polskich sklepach” – kampania
  • 0
  • 2
3.10.2022

„Cóż, że ze Szwecji. Zapłać Klarną w polskich sklepach” – kampania

Pochodzący ze Szwecji bank detaliczny i dostawca usług płatniczych Klarna rozpoczyna dwutygodniową kampanię. Promuje w niej polskie marki z branży mody, które oferują jego płatności.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Tomasz

2 lata temu

i cóż, że nie wiadomo czym w zasadzie jest Klarna
i cóż, że nie wiadomo dlaczego mielibyśmy płacić Klarną (korzyści, przewagi)

Arian

2 lata temu

A po cóż Klarna miałaby wiedzieć co, gdzie i kiedy kupuję?
Co ja będę z tego miał?

3 października 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 2
3.10.2022

Rosnące koszty utrzymania podkopują nasze proekologiczne nawyki zakupowe

W 2022 r. w międzynarodowym badaniu Kantar udział osób najbardziej zaangażowanych w kwestie zrównoważonego rozwoju zmniejszył się o 4% w porównaniu z latami 2021 i 2020. Jednocześnie udział osób nieprzejmujących się kwestiami ekologii wzrósł o 7% i obecnie stanowi 44% globalnej populacji. Skurczenie się tej pierwszej grupy występuje powszechnie. Największe spadki jej liczebności zaobserwowano w Hiszpanii (-8%), Portugalii (-5%), Irlandii (-5%) i Indiach (-5%). Z kolei we Francji, Stanach Zjednoczonych i Kolumbii odnotowano albo brak zmian, albo wręcz wzrost udziału tych konsumentów w całej populacji.