Costa by Coffeeheaven – nowa marka na rynku kawowym
  • 0
  • 1
7.11.2012

Costa by Coffeeheaven – nowa marka na rynku kawowym

5 listopada rozpoczęła działalność nowa marka Costa by Coffeeheaven. To połączenie dwóch koncepcji kawiarni należących do CHI Polska: działającej od dwunastu lat Coffeeheaven oraz Costa Coffee, marki z 40-letnim doświadczeniem na światowym rynku kawiarni.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54791 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 listopada 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.11.2012

Nadchodzą zmiany w Google Analytics – narzędzie będzie można m.in. zintegrować z CRM

Podczas Google Analytics Summit 2012 firma ogłosiła wprowadzenie zmian w narzędziu Google Analytics. Mają one umożliwić śledzenie użytkownika w różnych kanałach cyfrowych i poznanie pełnej ścieżki konwersji dzięki uzupełnieniu metody „last click”. Zmiany idą także w kierunku klientocentrycznej analizy danych za sprawą uzupełniania danych użytkowników informacjami pochodzącymi z własnych systemów CRM firm.

6 listopada 2012