- 0
- 5
Converse w Metaverse i z wirtualną influencerką
Marka Converse wprowadza wirtualną influencerkę Wero i organizuje premierę nowej kolekcji w Metaverse. Wirtualna postać trafiła na okładkę „Glamour”.
We współpracy z „Glamour” marka stworzyła wirtualną influencerkę i modelkę Wero. Pojawiła się ona m.in. na marcowej okładce czasopisma. Stworzona została jako odważna i pewna siebie cyfrowa postać, która swoją postawą i ideami nawiązuje do globalnej sieci osób związanych z marką Converse, o nazwie All Stars.
W minione walentynki marka zorganizowała również wydarzenie pod hasłem #createnextlove. Odbyło się ono w Metaverse. Podczas niego można było m.in. poznać efekty współpracy marki z „Glamour”, zobaczyć modele butów z kolekcji walentynkowej oraz przedpremierowo usłyszeć singiel artystki Poli Rise.
Uczestnicy w wirtualnej przestrzeni mogli poznawać inne osoby, a w ramach gry „Znajdź swoją parę” odszukać ukryte w cyfrowym świecie nowe modele conversów. Trzy osoby, którym udało się to najszybciej, wygrywały prawdziwe buty z walentynkowej kolekcji.
Na tę okazję został przygotowany także wyjątkowy „Flirt towarzyski”. Łącząc świat realny z rozszerzoną rzeczywistością, pozwalał on zaangażowanym użytkownikom flirtować z innymi odbiorcami i marką. Uczestnicy mieli też okazję:
- uczestniczyć w Q&A z psycholożką Hanią Sywulą;
- współtworzyć walentynkową playlistę Create Next Love Converse x Pola Rise.
- 5