Content marketing, czyli przepis marek na sukces w Sieci – raport LeadBullet - Marketing przy Kawie
Content marketing, czyli przepis marek na sukces w Sieci – raport LeadBullet
  • 0
  • 1
17.07.2013

Content marketing, czyli przepis marek na sukces w Sieci – raport LeadBullet

IBM, P&G, Unilever, Deloitte to niektóre z 15 globalnych marek, których działania z obszaru content marketingu zaprezentowane zostały w raporcie przygotowanym przez LeadBullet. Spółka z rynku silników behawioralnych oraz sieciowego marketingu treści od początku lipca jest członkiem Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55068 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 lipca 2013

16 lipca 2013