Communication Unlimited dla Super-Pharm Poland
  • 0
  • 1
22.09.2009

Communication Unlimited dla Super-Pharm Poland

W połowie września w sieci apteko-drogerii Super-Pharm Poland ruszyła nowa akcja promocyjna „2 za 1”. Kreacja kampanii przygotowana została przez agencję reklamową Communication Unlimited w ramach trwającej współpracy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50126 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

22 września 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.09.2009

E-marketing turystyczny wyznaczy liderów branży

Trzy pierwsze, najczęściej kupowane usługi turystyczne w Polsce to: zakwaterowanie w hotelach, noclegi w domach wypoczynkowych oraz bilety i usługi kolejowe. Jednak w porównaniu do pozostałych krajów europejskich wartość polskiego rynku e-turystyki jest niewielka. Nie oznacza to jednak, że nie warto inwestować w promocję w Internecie. Światowe trendy pokazują, że wraz z przyrostem liczby internautów w Polsce będzie rosnąć także liczba transakcji turystycznych w sieci.