Comarch rozwija własną platformę e-commerce i chce rywalizować z Allegro
  • 0
  • 1
17.06.2021

Comarch rozwija własną platformę e-commerce i chce rywalizować z Allegro

Comarch zapowiedział wzmocnienie obecności w e-commerce. Zamierza rozwijać istniejącą już platformę sprzedażową Wszystko.pl. Chce w ten sposób konkurować m.in. z Allegro.

Firma planuje przeznaczenie na ten cel kilkudziesięciu milionów złotych. Platforma w nowej odsłonie miałaby zostać udostępniona na początku 2022 r.

Transakcje będą tam mogły przeprowadzać zarówno firmy, jak i osoby indywidualne. Wszystko.pl ma oferować klientom zerowe prowizje od transakcji oraz możliwość dodania nielimitowanej liczby produktów czy opcję sprzedaży we wszystkich kategoriach.

Jak wskazał Zbigniew Rymarczyk, wiceprezes Comarchu, z systemów ERP firmy korzysta około 100 tys. firm. Mogą one być naturalnymi klientami w nowym przedsięwzięciu.

  • 1
Comarch rozwija własną platformę e-commerce

Comarch rozwija własną platformę e-commerce

 

rwjhfwfw

1 miesiąc temu

Super, konkurencja na rynku jest potrzebna, tam gdzie panuje monopol - szkodzi to wszystkim poza tylko zarządowi monopolisty.

17 czerwca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
17.06.2021

Lidl Polska rezygnuje z czarnego plastiku

Lidl Polska podejmuje działania wspierające gospodarkę o obiegu zamkniętym. W ramach strategii „REset Plastic” firma zamierza do końca 2025 r. osiągnąć cel stosowania w opakowaniach marek własnych około 20% plastiku pochodzącego z recyklingu. Ponadto Lidl postawił sobie za cel wyeliminowanie czarnego plastiku z opakowań marek własnych do końca 2021 r., a tym samym znaczne zwiększenie możliwości recyklingu opakowań.