Colgate-Palmolive nowym klientem Agape
  • 0
  • 1
17.11.2005

Colgate-Palmolive nowym klientem Agape

Agencja doradcza i wydawnicza Agape rozpoczęła na początku listopada współpracę z firmą Colgate-Palmolive Poland. Celem wspólnych działań jest stworzenie informacyjno-motywacyjnego kwartalnika dla handlowców „Czas na Colgate”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 listopada 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.11.2005

Kromka chleba w sedesie?

„1/3 żywności produkowanej marnuje się” − informacja na tle kromki chleba spuszczanej z wodą w sedesie; pusta lodówka na tle muzyki ze świątecznej kartki pozytywki. Ten mocny przekaz jest elementem kampanii społecznej przygotowanej i realizowanej przez agencję Publicis dla Federacji Polskich Banków Żywności. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na problem marnowania nadwyżek żywności, które mogłyby być przekazane osobom niedożywionym, a Święta Bożego Narodzenia to czas otwierania się na innych.