„Cofnij czas” – BMW promuje autoryzowane serwisy - Marketing przy Kawie
„Cofnij czas” – BMW promuje autoryzowane serwisy
  • 1
  • 0
10.08.2018

„Cofnij czas” – BMW promuje autoryzowane serwisy

„Cofnij czas” to motyw przewodni kampanii BMW Aftersales. Jej celem jest zbudowanie świadomości jakości obsługi autoryzowanych serwisów marki oraz usługi Assistance.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

10 sierpnia 2018

9 sierpnia 2018