„Cofnij czas” – BMW promuje autoryzowane serwisy
  • 1
  • 0
10.08.2018

„Cofnij czas” – BMW promuje autoryzowane serwisy

„Cofnij czas” to motyw przewodni kampanii BMW Aftersales. Jej celem jest zbudowanie świadomości jakości obsługi autoryzowanych serwisów marki oraz usługi Assistance.

Uszkodzenie pojazdu to najczęściej szereg skomplikowanych procedur. Trzeba zamówić i wymienić części oraz przeprowadzić naprawę u specjalistów, którzy będą potrafili doprowadzić samochód do stanu sprzed wypadku. Spot pokazuje z bliska rzemieślniczą pracę specjalistów autoryzowanych serwisów BMW.

Ich doświadczenie, rzetelność i precyzja sprawiają, że naprawiony pojazd wygląda tak, jakby nic się nie wydarzyło.

Usługi posprzedażowe z reguły traktowane są przez klientów stricte taktycznie, przez co ich kampanie wyglądają dość generycznie. Usługi serwisowe tylko z pozoru są nieciekawym tematem. Dlatego postanowiliśmy przedstawić je od strony, z której konsument nigdy nie ma z nimi styczności – od środka.

Mało kto zdaje sobie sprawę z tego, jak wiele rzemieślniczej pasji i doświadczenia mistrzów serwisu wymaga naprawa samochodu. Nawet teraz, kiedy samochody marek premium są tak bardzo zaawansowane technologicznie, to od ludzi finalnie zależy jakość usługi serwisowej. Żeby pokazać to w możliwie najbardziej autentyczny sposób, w naszym spocie zagrali prawdziwi pracownicy – mistrzowie autoryzowanych serwisów BMW – mówi Artur Kępa, senior account manager Change Serviceplan.

Kampania jest prowadzona w Internecie i social media. Spot emitowany jest od 6 sierpnia. Powstała też strona internetowa www.bmwaftersales.pl na temat blacharsko-lakierniczego serwisu samochodu. W najbliższej przyszłości strona ta stanie się hubem komunikacyjnym dla wszystkich usług posprzedażowych BMW w Polsce.

  • Kreacja, produkcja oraz strategia komunikacji na lokalny rynek: Change Serviceplan, Media Ready
  • Reżyser: Rafał Górski
  • Operator: Paweł Kucharczyk
  • Planowanie i zakup mediów: Initiative

10 sierpnia 2018

9 sierpnia 2018