Coccodrillo z pierwszą kampanią telewizyjną
  • 0
  • 1
22.08.2022

Coccodrillo z pierwszą kampanią telewizyjną

Polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci Coccodrillo wystartowała z pierwszą kampanią telewizyjną. Promuje w ten sposób kolekcję Back To School.

Spot jest emitowany w TVP oraz stacjach tematycznych TVN: TVN Style oraz HGTV. Kampania Coccodrillo obejmuje też działania w mediach społecznościowych, na portalach internetowych, a także w prasie parentingowej.

Spot kampanii Back To School różni się od dotychczasowych filmów wizerunkowych marki. Opiera się na historii małych bohaterów, na emocjach które towarzyszą powrotowi do szkoły. Ekscytacji, niepewności, a czasem nawet strachowi przed nieznanym. Hasło „Better Together” podkreśla, że razem z przyjaciółmi można pokonać wszystkie przeszkody.

  • 1
Coccodrillo wystartowało z pierwszą kampanią telewizyjną

Coccodrillo wystartowało z pierwszą kampanią telewizyjną

22 sierpnia 2022

21 sierpnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.08.2022

IAB HowTo: Join the Game. Kolejna edycja konferencji o marketingu gamingowym już 14 września!

Jak metaverse zmienia podejście do obecności reklamodawców w digitalu? Jak wiele wspólnego mają użytkownicy metaverse z graczami? Jak wykorzystać te podobieństwa w działaniach marketingowych? Czy e-sport jest gotowy na sponsoring sportowy? Jak prowadzić działania ze streamerami i influencerami gamingowymi? O tym i wielu innych zagadnieniach opowiedzą najlepsi branżowi eksperci podczas konferencji IAB HowTo: Join the Game.