Coca-Cola zmienia swoją stronę internetową w platformę Journey
  • 0
  • 1
22.11.2012

Coca-Cola zmienia swoją stronę internetową w platformę Journey

The Coca-Cola Company zastąpiła swoją dotychczasową stronę internetową nową platformą cyfrową – Coca-Cola Journey. Jako magazyn cyfrowy ma ona koncentrować się na ważnych sprawach społecznych oraz informacjach o firmie. Zawartość ma wywoływać dialog z odbiorcami, a także w twórczy sposób przybliżać im markę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 listopada 2012

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
22.11.2012

Wpisy o produktach fashion na Facebooku – raport „Social Media Fashion”

Aż 28% osób, które polubiły jakąś markę odzieżową na Facebooku, przyznaje, że rozważały zakup lub dokonały go pod wpływem treści publikowanych w serwisie. Jednocześnie aż 16% badanych deklaruje, że odwiedziło również sklep, aby obejrzeć produkty – wynika z raportu „Social Media Fashion”, przygotowanego przez agencję social media Think Kong we współpracy z CheeseCat, Socjomania.pl i firmą badawczą SW Research.

21 listopada 2012