Coca-Cola wprowadza własną limitowaną edycję kosmetyków
  • 1
  • 3
17.06.2020

Coca-Cola wprowadza własną limitowaną edycję kosmetyków

Limitowana edycja kosmetyków do ust, oczu i policzków powstała w ramach współpracy Coca-Coli z firmą Morphe Cosmetics. Opakowania kosmetyków inspirowane są butelką coli. Na razie nie będą dostępne w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 czerwca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.06.2020

Krytyka dotyka 90% kobiet – pokazuje raport Clue PR

Dobre rady, pouczanie, jawna krytyka lub drobne złośliwości. Krytyka kobiet przybiera różne formy i towarzyszy większości kobiet na każdym etapie życia. Jaką skalę ma zjawisko women shamingu, czyli nieustannego oceniania kobiet w Polsce? 63% badanych kobiet zetknęło się ze zjawiskiem krytyki lub oceniania ich samych lub innych kobiet, a nawet 90% z nich usłyszało słowa krytyki na temat swojego wyglądu lub sposobu wychowywania dzieci – wynika z raportu Clue PR.