Coca-Cola wprowadza własną limitowaną edycję kosmetyków
  • 1
  • 3
17.06.2020

Coca-Cola wprowadza własną limitowaną edycję kosmetyków

Limitowana edycja kosmetyków do ust, oczu i policzków powstała w ramach współpracy Coca-Coli z firmą Morphe Cosmetics. Opakowania kosmetyków inspirowane są butelką coli. Na razie nie będą dostępne w Polsce.

Kosmetyki z serii Thirst for Life Collection będą dostępne w USA, Wielkiej Brytanii, Australii i Kanadzie od 18 czerwca. Będzie je można kupić w sklepach stacjonarnych i na stronie Morphe.com.

 

  • 3
Coca-Cola wprowadza własną limitowaną edycję kosmetyków

Coca-Cola wprowadza własną limitowaną edycję kosmetyków

Coca-Cola wprowadza własną limitowaną edycję kosmetyków

Efekt współpracy Coca-Coli i Morphe Cosmetics

Coca-Cola wprowadza własną limitowaną edycję kosmetyków

17 czerwca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.06.2020

Krytyka dotyka 90% kobiet – pokazuje raport Clue PR

Dobre rady, pouczanie, jawna krytyka lub drobne złośliwości. Krytyka kobiet przybiera różne formy i towarzyszy większości kobiet na każdym etapie życia. Jaką skalę ma zjawisko women shamingu, czyli nieustannego oceniania kobiet w Polsce? 63% badanych kobiet zetknęło się ze zjawiskiem krytyki lub oceniania ich samych lub innych kobiet, a nawet 90% z nich usłyszało słowa krytyki na temat swojego wyglądu lub sposobu wychowywania dzieci – wynika z raportu Clue PR.