Coca-Cola w kampanii „Piłka to magia” zachęca do kibicowania w Mistrzostwach Świata 2022
  • 1
  • 2
17.09.2022

Coca-Cola w kampanii „Piłka to magia” zachęca do kibicowania w Mistrzostwach Świata 2022

W ramach FIFA World Cup Trophy Tour do Polski zawita Puchar Świata. W ramach kampanii „Beliving in Magic” Coca-Cola stworzyła sześć filmów, a także ponad dziewięćdziesiąt statycznych reklam OOH, które zostaną opublikowane w Polsce.

Materiały pod hasłem Piłka to magia zabierają widzów w podróż, której celem jest podsycenie ich wiary w magię wygranej w turnieju. Dodatkowo obietnice składane przez fanów wspierających zespoły zostaną podkreślone na opakowaniach, w komunikatach digital, filmach, OOH oraz w strefie kibica.

W marcu 2014 r. Puchar Świata FIFA po raz pierwszy odwiedził Polskę. Był prezentowany na terenie PKiN w Warszawie. Tym razem przyleci 22 września w ramach Trophy Tour. Dzień później puchar zostanie udostępniony i przedstawiony wszystkim zainteresowanym na PGE Narodowym.

Zdobycie biletu wymaga rejestracji w aplikacji Coke App. Należy zebrać 3 punkty, które uzyska się po rejestracji kodów spod nakrętek coca-coli. Punkty zostaną wymienione na bilet. Możliwość wejścia na mecz mają również dzieci powyżej 13. roku życia, które wyślą swoje zgłoszenie przez system Librus.

Działania marketingowe Coca-Coli na tegoroczny Trophy Tour

Będą one obejmować współprace influencerskie, medialne i aktywacje konsumenckie. Wśród nich wydarzenie, na którym powstanie strefa kibica. Będzie w niej można zrobić sobie zdjęcie z pucharem FIFA.

Za działania PR kampanii w Polsce odpowiada agencja Big Picture. Działania public affairs realizuje Kancelaria Łukasiewicz. Komunikacją wewnętrzną zajmuje się agencja 24/7. Koordynacja działań eventowych została powierzona firmie Defacto. Agencja Fortis organizuje aktywacje konsumenckie.

  • 2
Coca-Cola w kampanii Piłka to magia zachęca do kibicowania w MŚ 2022

Coca-Cola w kampanii Piłka to magia zachęca do kibicowania w MŚ 2022

Coca-Cola w kampanii Piłka to magia zachęca do kibicowania w MŚ 2022

17 września 2022

16 września 2022

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
16.09.2022

SodaStream zmienia identyfikację wizualną i repozycjonuje markę

Nowa identyfikacja wizualna i repozycjonowanie marki maszyn do samodzielnego gazowania napojów SodaStream (PepsiCo) mają być manifestem wartości i celów brandu. Nawiązują do trendów konsumenckich. Wśród nich wyróżnia rosnące zainteresowanie designem, innowacjami, a także świadomymi zakupami. Konsumenci poszukują produktów premium, szczególnie w sektorze spożywczym. Zwracają uwagę na ich funkcjonalność, wygląd, jak też wpływ na zdrowie i środowisko naturalne.