Coca-Cola skupi się na większych markach w obliczu nadciągającego wariantu Delta Covid-19 - Marketing przy Kawie
Coca-Cola skupi się na większych markach w obliczu nadciągającego wariantu Delta Covid-19
  • 0
  • 1
23.07.2021

Coca-Cola skupi się na większych markach w obliczu nadciągającego wariantu Delta Covid-19

Ponownie rosnąca liczba infekcji przywraca blokady i ograniczenia w niektórych regionach. Wzbudza to obawy o tempo ożywienia gospodarczego i wstrząsa giełdami. W obliczu nadciągającego wariantu Delta Coca-Cola będzie polegać na sprawdzonej podczas pandemii strategii skupienia się na większych markach – powiedział jej szef finansowy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

23 lipca 2021