Coca-Cola rezygnuje z folii w wielopakach puszek
  • 0
  • 3
22.06.2021

Coca-Cola rezygnuje z folii w wielopakach puszek

Coca-Cola wprowadza innowacyjny sposób pakowania wielopaków puszek. Papierowe opakowanie oparte na technologii KeelClip to rozwiązanie zastępujące folię termokurczliwą. Zaprojektowane zostało tak, by zminimalizować wykorzystanie kartonu oraz ułatwić jego dalszy recykling. To kolejny krok ku realizacji podjętego przez markę w 2018 r. zobowiązania Świat bez Odpadów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54843 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 czerwca 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.06.2021

Optymizm gospodarczy winduje wartości marek do rekordowych poziomów. Amazon, Apple i Google najcenniejszymi markami świata w badaniu Kantar BrandZ 2021

Jak wynika z rankingu najcenniejszych marek świata Kantar BrandZ za rok 2021, najcenniejsze marki świata odnotowały rekordowy wzrost. Łączna wartość marek uwzględnionych w rankingu sięgnęła 7,1 bln dol., co stanowi równowartość połączonego PKB Francji i Niemiec. Na podium w tym roku znalazły się: Amazon, Apple i Google.