Coca-Cola restrukturyzuje marketing, by „napędzać większy wzrost”
  • 0
  • 1
2.09.2020

Coca-Cola restrukturyzuje marketing, by „napędzać większy wzrost”

Coca-Cola restrukturyzuje operacje marketingowe. W wyniku zmian powstanie 5 globalnych kategorii, które mają dać priorytet silnym markom i innowacjom. Firma zamierza też skierować działania marketingowe bliżej konsumentów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 września 2020

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
2.09.2020

Finałowy koncert projektu Lech Music Festiwale Inaczej

27 sierpnia na scenie położonej na terenie Centrum Sztuki Współczesnej w Warszawie wystąpiło 12 artystów projektu Lech Music Festiwale Inaczej. Wśród nich m.in. Otsochodzi, Kwiat Jabłoni, Ten Typ Mes, Natalia Przybysz i Beata Kozidrak. Miłośnicy festiwali mogli usłyszeć nowe aranżacje znanych kawałków polskich raperów, jak i ich oryginalne wersje. Wydarzenie na żywo można było śledzić za pośrednictwem relacji na Facebooku Lecha i w kanale YouTube Alkopoligamii.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.09.2020

Stanowisko IAB Polska w sprawie nowego projektu ustawy. Zastrzeżenia dotyczą przetwarzania cookies oraz funkcjonowania mediów i przedsiębiorstw

Zakończyły się konsultacje społeczne prowadzone przez Ministerstwo Cyfryzacji, dotyczące przyjęcia Europejskiego Kodeksu Łączności Elektronicznej (EKŁE). IAB Polska wydał szczegółowe stanowisko, w którym stanowczo podkreśla, by nie regulować w nowych przepisach kwestii wykraczających ponad obowiązki wynikające z dyrektywy unijnej. Szczególne zagrożenie, zdaniem przedstawicieli związku, stanowią propozycje przepisów dotyczących przetwarzania cookies oraz zmiany długości koncesji przyznawanej mediom.

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
2.09.2020

„Świat marketingu po lockdownie” – badanie Spicy Mobile

Sytuacja związana z pandemią wpłynęła nie tylko na zmianę naszego zachowania, dystans społeczny czy wyższe standardy higieny. Również na korzystanie z usług cyfrowych i aktywność w Internecie. Świat reklamy stanął w obliczu nowych wyzwań. Jakie kanały straciły, a które obroniły pozycję? Jak wygląda pozycja mobile’u na tle innych mediów? Jakie działania są teraz najbardziej perspektywiczne? Z jakimi oczekiwaniami ze strony reklamodawców wraz z tzw. nową normalnością muszą się zmierzyć domy mediowe? To tylko wybrane pytania, na które odpowiada raport Spicy Mobile „Świat marketingu po lockdownie”.