Coca-Cola odpowiada internautom na Instagramie
  • 0
  • 2
28.08.2014

Coca-Cola odpowiada internautom na Instagramie

Rozpoczęła się akcja Coca-Coli, w której prowadzony jest monitoring Instagrama pod kątem treści związanych z marką. Wychwytywane są również zdjęcia, które nie zostały opatrzone opisami czy hashtagami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50853 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

28 sierpnia 2014

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.08.2014

Sąsiedzi znowu gdzieś jadą. Drugi etap kampanii „Zabierz rodzinę na wspólne pomaganie!” (wideo)

W sierpniu rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii zachęcającej rodziny do angażowania się w wolontariat. W telewizyjnych spotach Akademia Rozwoju Filantropii i Fundacja PZU przekonują, że warto wspólnie z bliskimi działać na rzecz społeczności lokalnej, sąsiedztwa, brać udział w akcjach dobroczynnych lub wspomagać wybrane organizacje i instytucje w działalności charytatywnej.