Coca-Cola HBC Polska wybrała realizatora programu wsparcia sprzedaży w HoReCa - Marketing przy Kawie
Coca-Cola HBC Polska wybrała realizatora programu wsparcia sprzedaży w HoReCa
  • 0
  • 1
6.06.2013

Coca-Cola HBC Polska wybrała realizatora programu wsparcia sprzedaży w HoReCa

Coca-Cola HBC Polska rozstrzygnęła przetarg na wdrożenie programu wspierającego sprzedaż jej produktów w kanale HoReCa. Wygrała firma Data Solutions.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55373 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 czerwca 2013