Coca-Cola HBC Polska uruchamia dystrybucję alkoholi marek Potocki, Nemiroff i produktów Grupy Campari
  • 0
  • 1
3.02.2020

Coca-Cola HBC Polska uruchamia dystrybucję alkoholi marek Potocki, Nemiroff i produktów Grupy Campari

Coca-Cola HBC Polska rozpoczęła działalność w segmencie wysokogatunkowych wyrobów alkoholowych. 3 lutego uruchamia dystrybucję wyrobów produkowanych przez wytwórnie Potocki i Nemiroff. Z końcem lutego dystrybucja obejmie także część produktów Grupy Campari.

Nowe produkty, które powiększą ofertę firmy Coca-Cola HBC, należą do kategorii produktów premium. To wódka Potocki, wódki Nemiroff z wariantami DeLuxe i Original oraz produkty Grupy Campari. Wśród nich są: Cinzano, gin Bulldog i Bickens, tequila Espolon czy likiery Grand Marnier oraz Frangelico.

Poszerzenie oferty dystrybucyjnej o całkowicie nowy asortyment jest częścią konsekwentnie realizowanej strategii 24/7. Zakłada ona m.in. oferowanie konsumentom pełnej gamy produktów na każdą okazję. Strategia 24/7 jest jedną z podstaw rozwoju zarówno Coca-Cola HBC Polska, jak i całej Grupy Coca-Cola HBC.

Zgodnie z tą strategią oferta handlowa firmy sukcesywnie poszerzana jest o całkowicie nowe kategorie produktów, nieobecne do tej pory w sprzedawanym asortymencie. Dzięki temu Coca-Cola HBC, znana dotychczas z produkcji i dystrybucji napojów bezalkoholowych, ma stać się uniwersalną firmą szeroko rozumianego sektora napojowego – mówi Jaak Mikkel, prezes zarządu Coca-Cola HBC Polska.

Dystrybuowane przez Coca-Colę HBC Polaka produkty alkoholowe dostępne będą w sprzedaży w całej Polsce.

  • 1
Coca-Cola HBC Polska

Coca-Cola HBC Polska poszerza ofertę o alkohole

wieczniezielony

2 tygodnie temu

Grand Marnier zjadło R

3 lutego 2020

1 lutego 2020

31 stycznia 2020