Coca-Cola będzie mówić piosenkami (wideo)
  • 1
  • 0
21.07.2014

Coca-Cola będzie mówić piosenkami (wideo)

Logo Coca-Coli znów znika z puszek i etykiet na butelkach. Tym razem zastąpią je cytaty z największych muzycznych światowych i polskich przebojów. To element kampanii „Powiedz to piosenką“.

Działania rozpoczęły się w drugiej połowie lipca i będą trwały do października. Na opakowaniach napoju można w tym czasie znaleźć fragmenty hitów takich gwiazd jak Avicii, 50 Cent czy Black Eyed Peas. W tym celu marka nawiązała globalną współpracę z Grupą Universal Music.

Na każdym rynku, na którym wprowadzana będzie kampania, Coca-Cola przygotuje lokalną odsłonę w postaci opakowań z fragmentami rodzimych utworów. Polscy konsumenci będą mogli znaleźć na butelkach teksty znane z krajowej sceny muzycznej, m.in. „Zaopiekuj się mną“, „Mała Lady Punk“ czy „Tyle słońca“. Coca-Cola chce w ten sposób zainspirować ludzi na całym świecie do wyrażania uczuć.

Jednym z elementów akcji są kody QR na etykietach opakowań. Po ich zeskanowaniu konsument może wysłać spersonalizowaną muzyczną wiadomość do osoby, której chce powiedzieć coś specjalnego. Fragmenty teledysków znajdują się na stronie www.powiedztopiosenka.pl. Przygotowano także szereg aktywności w mediach tradycyjnych oraz Internecie (w tym w social media). Szczegóły marka zamierza zdradzić wkrótce.

Przy okazji tej akcji Coca-Cola uruchomiła także swój profil na Instagramie:

  • Internet (aplikacja, Facebook, strona WWW): Next
  • BTL: Fortis
  • PR: Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants

***
W zeszłorocznej kampanii „Podziel się radością” logo Coca-Coli zostało zastąpione popularnymi imionami. Czytaj więcej: Coca-Cola dzieli się radością.

  • 5

Reklama

21 lipca 2014

Reklama
Reklama